کاهگل

پورتفولیویی از طرح ها، تجربه ها و پژوهش ها

کاهگل

پورتفولیویی از طرح ها، تجربه ها و پژوهش ها

از شبنم عشق خاک آدم گل شد
شوری برخاست فتنه‌ای حاصل شد
سر نشتر عشق بر رگ روح زدند
یک قطره‌ی خون چکید و نامش دل شد

آخرین نظرات

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۵
تیر

سلام. همون طور که میدونید یکی از اصلی و ابتدایی ترین کار ما معمار ها طراحی آپارتمان های مسکونیه. به نظر من این تابستون فرصت خوبیه برای دست گرمی فکر کنیم که یک پروژه بهمون دادن و یک ماه، یک ماه و نیم فرصت داریم طراحیش کنیم، برای همین میخوام هر کی دوست داره بیاد شرکت کنه تا هم سر کارا بحث بشه هم حس رقابت سالم هم پیش بیاد. خیلی شاید مهم نباشه که کار نهایی شه همین که یک نفر به یه پلان خوب برای داخل آپارتمان، یکی برای پارکینگ، یکی طراحی نما و ... برسه و اشتراک بزاره و سرشون بحث بشه خیلی مفیده. 

  • صائب کفایتی
۲۲
تیر

تا به حال شده است که نگاهی به موزاییک یا یک سنگ بندازین و چهره ای یا شکلی درونش ببینید؟ از آنجایی که هر چیزی در اطرافمان بنوعی هنر است ما نیز اسم این را هنر می گذاریم و از آنجایی که برای اولین بار در دستشویی این چهره ها و اشکال را دیدیم آنرا wc art نامیدیم. این هنر جدید را به شما عرضه میکنیم D: :

  • صائب کفایتی
۱۹
تیر

مسجد دوست داشتنی هست. کاشی کاری نداره اما گچ بری های زیاد و ظریفی  داره. کمی مدرن شده (یه کم البته) و خوب هست به نظرم. یه تفاوتی که با بقیه مسجد ها داره اینکه حیاطش درونش نیست و مردم و خیابون مستقیم با حیاط در ارتباط هستند، تو این شلوغی خیابون و پیاده رو یه جای بزرگ و خلوت با یه حوض وسطش نیازه...

فیلم کوتاهی با عجله ازش ساختم که بدک نیست: دریافت

  • صائب کفایتی
۱۵
تیر

مطالعات در زمینه سبک سازی و حذف بتن ناکارآمد از سال ۱۹۸۵ در دانشگاه های آلمان و مجموعه شرکت های گروه فناوری های کوبیاکس درسال ۱۹۹۷ با همراهی مهندسین و متخصصینی از سوئیس و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا پایه ریزی و تآسیس شده است و اکنون تبدیل به یک مجموعه متخصص در مورد اسلب های تخت سبک با بتن مسلح شده است.

  • صائب کفایتی
۱۵
تیر

یکی از بخش های ساختمان که تاثیر فوق العاده ای در سرعت ساخت دارد،سقف می باشد. اگر دراجرای سقف از روش های نوین استفاده شود،پروژه در دوره زمان کوتاه و بسیار مناسبی اجرا می شود.


  • صائب کفایتی
۱۵
تیر
تو این نمایشگاه چیزهایی من به نظرم مهم بود رو دیدم مثل یکی مصالح نوین ساختمانی بود و دیتل های خوب و روش های جدید تو ساختمون  سازی و ...
 قسمت های های دیگه ای مثل لوله و تاسیسات بود که خیلی جالب نبود برای من
  • صائب کفایتی
۰۸
تیر
  • صائب کفایتی
۰۸
تیر

داشتم موز میخوردم که یکدفعه به این صحنه جالب برخوردم:

به نظرتون این موز از چی ناراحته؟؟

  • صائب کفایتی
۰۶
تیر

بوستان -باغ ایرانی- واقع در خیابان شیخ بهایی شمالی- تهران

  • صائب کفایتی
۰۳
تیر

به بهانه ی درگذشت ایشون که من هم خودم متاسفانه آشنا نبودم با این معمار، گفتم بیام و راجع بهشون پست بزارم.

  • صائب کفایتی